15
57

56

1403 مهر 27

2024 Oct 18

پروانه شرکت مخابرات به دلایل متعدد تمدید نشد _ واکنش اولیه
پروانه شرکت مخابرات در ارائه خدمات تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباطات داده‌ها به دلایل عدیده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تمدید نشد!

 

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به دلایل عدیده ایی با تمدید پروانه شرکت مخابرات در ارائه خدمات تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباطات داده‌ها مخالفت کرد.

براساس این گزارش، تصمیم نهاد ناظر ناشی از عدم اجرای مصوبه بیت استریم، ارایه بروز تلفن و دیتا در شهرها، ارایه خدمات به روستای های قطع ارتباط شده، پرداخت و تعیین تکلیف تعهدات مالی( تسهیم درآمد، جرایم و نامبرینگ)، راهیابی کدهای خدماتی، رانژه برای سایر اپراتورها، تامین الزمات نظارتی و ایجاد دسترسی برخط ، تفکیک خطوط ترافیک، خروج از PCM ، شکایت ثبت شده در سامانه 195 ، ایجاد مشکلات ارایه خدمات فضا و پاورز برای سایر اپراتورها و تبدیل وضعیت ایثارگران است. 

محمدرضا بیدخام مدیر ارتباطات مخابرات هم اعلام کرد: در محتوای نامه و موارد اشاره شده خلاء های قانونی و حقوقی زیادی وجود دارد که با پاسخ های مستدل و مستند شرکت قطعا مسیر تمدید پروانه این شرکت هموار خواهد شد و با توجه به مفاد پروانه فعلی، مانعی برای تمدید فعالیت وجود ندارد.

نویسنده : مانا بورس ( تیم تحلیلی بورسی ) 14 تیر 1402
لوگو فوتر