16
03

21

1403 مهر 27

2024 Oct 18

تخصیص ۱۰ میلیونی به ۳.۵ میلیون جامانده سهام عدالت طی دو ماه آینده
مشاور رئیس سازمان بورس مطرح کرد

 

مشاور رئیس سازمان بورس از تخصیص ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت به ۳.۵ میلیون جامانده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی طی دو ماه آینده خبر داد.

پیمان حدادی با اشاره به پرداخت سود سهام عدالت از طریق ۱۹ بانک به رادیو گفت: ۵۰ درصد سود سهام عدالت برای سال مالی ۱۴۰۰ وصول و محاسبات انجام شد و بانک ها از چهارشنبه شروع به واریز سود کردند.

وی افزود: برای سهامداران دارای سبد سهام یک میلیونی ، ۵۰۰ و ۴۹۰ هزار تومانی به ترتیب سود ۱.۱۲۸ میلیونی، ۶۰۲ و ۵۵۷ هزار تومانی واریز و تقریباً همین رقم پایان اسفند ماه پرداخت می‌شود و کل سود ۱۴۰۰ تا پایان سال تسویه خواهد شد.

این مشاور ادامه داد: در بودجه سال جاری برای افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و فاقد سهام بودند، قانونی در نظر گرفته شد و سازمان خصوصی سازی با همکاری وزارت کار این جامعه ۳.۵ میلیون نفری را شناسایی کرد. به هر کدام از این افراد ۱۰ میلیون تومان سهام داده می‌شود که طی دو ماه آینده تخصیص پیدا می‌کند و تا ۱۰ سال نمی‌توانند سهام را بفروشند.

به گفته حدادی، فعلاً هیچ ثبت نام دیگری به جز کمیته امداد و بهزیستی وجود ندارد. از ۴۹ میلیون سهامدار عدالت بالغ بر ۳۰ میلیون نفر فوت شدند که وراث می‌توانند به دفاتر خدمات الکترونیک قضائی مراجعه کنند و کارهای ابتدایی انتقال سهام را انجام دهند.

بورس پرس

 

نویسنده : ادمین سایت 04 دی 1401
لوگو فوتر