23
57

13

1403 مهر 27

2024 Oct 18

"های وب" پروانه انتقال داده مبتنی بر فناوری بی سیم را دریافت کرد
در تمام استان ها به غیر از تهران و البرز

 

شرکت داده گستر عصر نوین، پروانه ارتقا یافته انتقال داده مبتنی بر فناوری بی سیم در تمام استان ها به غیر از تهران و البرز را دریافت کرد.

شرکت داده گستر عصر نوین از دریافت پروانه ارتقا یافته انتقال داده مبتنی بر فناوری بی سیم در تمام استان ها به غیر از تهران و البرز خبر داد و با توقف یک ساعته نماد ، آماده بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، "های وب" اعلام کرد: عطف به اطلاعیه منتشره 21 مهر سال 99 در سامانه کدال و نامه تغییرات (ارتقاء) در پروانه فعالیت FWA، شرکت پروانه ارتقا یافته انتقال داده مبتنی بر فناوری بی سیم (WTTx) در تمام استان ها به غیر از تهران و البرز را دریافت کرد که امکان ارایه خدمات مبتنی بر فناوری نسل پنجم موبایل(G5) و بالاتر و قابلیت ترابرد پذیری و تحرک پذیری به پروانه قبلی اضافه شده است که جزئیات تکمیلی در مورد اثرات آن بر طرح کسب و کار و جریان درآمدی پس از ابلاغ موافقتنامه پروانه مذکور به استحضار خواهد رسید.

ضمناً این پروانه به منظور اخذ پروانه اصول حاکم بر صدور پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی(UNSP) موضوع مصوبه 10 مرداد سال 1400 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که با سایر پروانه های شرکت تجمیع می شود، دریافت شده است.

بورس پرس 

نویسنده : مــانا بــورس 14 فروردین 1402
لوگو فوتر