01
49

56

1403 مهر 28

2024 Oct 19

ورود سامانه بارشی از فردا و باد شدید دو روزه در ۱۳ استان و تهران
سازمان هواشناسی اعلام کرد

 

سازمان هواشناسی با هشدار در رابطه با وزش باد شدید و گرد و خاک، اعلام کرد: بارش‌های پراکنده عصر امروز در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی انتظار می‌رود.

بر اساس این گزارش برای بعداز ظهر فردا نیز در استان‌های آذربایجان‌ شرقی و غربی، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار باران پیش بینی می‌شود و با این حال پدیده غالب آب و هوایی طی امروز و فردا بادهای شدید موقتی است.

وزش باد شدید و گرد و خاک امروز آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و تهران و فردا مجددا آذربایجان، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، همدان، مرکزی، قزوین، قم، تهران را در برمی‌گیرد.

همچنین چهارشنبه و پنج‌شنبه، بارش شدید باران و رعد و برق موجب آبگرفتگی مزارع و خسارت به محصولات کشاورزی خواهد شد. تمرکز سامانه باشی چهارشنبه در آذربایجان، نیمه جنوبی اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، شمال خوزستان و غرب زنجان است.

پنجشنبه نیز این بارش‌ها زنجان، قزوین، نیمه جنوبی اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، همدان، غرب مرکزی، شمال غرب چهارمحال و بختیاری و شمال استان‌های تهران و البرز را در بر می‌گیرد.

نویسنده : مــانا بــورس 21 فروردین 1402
لوگو فوتر