01
49

29

1403 مهر 28

2024 Oct 19

مذاکرات ایران با آژانس در حال پیشرفت و هر روز در ارتباط است
رییس سازمان انرژی اتمی

 

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: روند مذاکرات میان ایران و آژانس در حال پیشرفت بوده و هر روز هیات‌های فنی و کارشناسی در رفت و آمد و ارتباط هستند.

محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در حال حاضر ۶۷ رادیو دارو در ۲۱۰ مرکز پزشکی و بیمارستان در سراسر ایران توزیع می‌شود. آمار این بوده که یک میلیون بیمار سرطانی از رادیوداروها استفاده کردند و این یک ظرفیتی است که با توجه به تنوع بخشی در بخش تشخیصی و درمانی روی آن کار و در سال جاری دو نوع رادیوداروی جدید از فاز بالینی عبور داده شده و حال رادیوداروها تماما در داخل تولید می شود.

وی افزود: درباره توافق مارس ایران و آژانس و روند پیشرفت مذاکرات نیز در حال پیشرفت و پیگیری بوده و هر روز هیات‌های فنی و کارشناسی میان ایران و آژانس در رفت و آمد و ارتباط هستند و به موقع درباره نتایج کار گزارش می‌دهیم.

اسلامی در پاسخ به این پرسش که رییس جمهور در رابطه با افراد کابینه گفتند به کسی چک سفید امضا داده نشده، توضیح داد: حرف درستی است و با کسی عقد اخوت خوانده نشد. مهمترین شاخصه کار و مسئولیت، وظیفه شناسی و انجام وظیفه به موقع و تشخیص درست مسئولیت بوده و اگر کار درست انجام نشود، طبیعی است که باید با شخص خداحافظی شود.

نویسنده : مــانا بــورس 30 فروردین 1402
لوگو فوتر