06
40

59

1403 شهریور 18

2024 Sep 08

آنچه در مورد سهم وبملت گفته شده
تحلیل تکنیکال وبملت قرار گرفته در تحلیل های ویژه در تاریخ 1401/12/21

 
تحلیل تکنیکال سهم وبملت و دو نماد بانکی دیگر در تاریخ 1401/12/21 در سایت مانا بورس منوی تحلیل ویژه قرارگرفت . علاوه بر تحلیل تکنیکال ، اطلاعات تکمیلی از جمله گزارش بنیادی و  نرخ تسعیر ارز ، گزارش کدال ، سودسازی  و ... در مورد بانکی ها و سهم وبملت گفته شد.  آنچه که درباره این گروه پیش بینی کرده بودیم تا به امروز اتفاق افتاد و طبق چارت ارائه شده پیش رفتند . 
سهم وبملت در این گروه جز سهام های گزیده سهام ( منتخب ) بود که در مورد
- قیمت ورود 
- مدت نگه داری 
- درصد سودسازی 
- دلیل منتخب بودن سهم در جدول گزیده سهام  گفته شده بود . 
علاوه بر موارد گفته شده ، سهم هایی که در گزیده سهام معرفه میشوند ، در مهم های مانا مورد رصد قرار میگیرند و معاملات آنها بررسی و اطلاع رسانی ها میشود .
( مواردی چون سیو سود بخشی ، حقوقی سهم  ، عوامل تاثیر گذار در معلاملات سهم ، معاملات بلوکی ، مجمع ها و گزارش آنها ، شرکت های زیر مجموعه و ... ) 
 
- تحلیل تکنیکال وبملت - بانک ملت در فایل پیوست قابل مشاهده میباشد. 
 
نمونه ای از فعالیت های انجام شده در مانا بورس به صورت چکیده در خدمتتون قرار دادیم ، هدف از این کار چیه ؟
معنا و مفهوم این کار این است که با اندک هزینه پرداخت ماهیانه به سایت های تحلیلی بورسی از جمله مانا بورس ، سرمایه خود را  در برابر کمبود اطلاعات و ریسک های مرموز بازار سرمایه حفظ کرده و در جهت بهره برداری بیشتر برایید  .
با اخذ اکانت مانا بورس بیشترین بهره وری و کمترین ریسک را در بازار بورس پذیرا باشید . 
اما آنچه در نهایت کار پیام مانا بورس به شما میباشد این است ، رسالت کاری سایت مانا بورس تحلیل ، آنالیز ،  کشف اخبار و اطلاع رسانی و شکار فرصت ها میباشد و صرفا تحلیل به معنای اطلاعات تکمیلی به یک سرمایه گذار قلمداد میگردد و مسئولیت نهایی در معاملات و سرمایه گذاری و رفتار متناسب بر عهده خود سرمایه گذار میباشد. 
و خواهشمند است در هر زمینه ای در علم اقتصاد کاری انجام ندهید که مانا و پرسود باشید. 
 

نویسنده : مانا بورس ( تیم تحلیلی بورسی ) 02 خرداد 1402
لوگو فوتر