19
49

54

1403 مهر 27

2024 Oct 18

پیامک ثبت‌نام جدید برای سهام عدالت کلاهبرداری است
دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: فعلاً هیچ‌گونه ثبت‌نام جدیدی برای سهام عدالت وجود ندارد و دریافت پیامک کلاهبرداری است.

 

مهدی حاجی‌وند در خصوص تخصیص سهام عدالت به جاماندگان گفت: فعلاً هیچ‌گونه ثبت‌نام جدیدی برای سهام عدالت وجود ندارد و تاکنون فقط صحبت‌هایی برای تخصیص به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی صورت گرفته است.

وی افزود: البته این دسته از افراد نباید اقدامی انجام دهند و در صورت نهایی‌شدن تصمیم، اطلاعات افراد مشمول از کمیته امداد و سازمان بهزیستی گرفته و به سازمان خصوصی‌سازی منتقل می‌شود. بنابراین هیچ فردی به هیچ جایی برای ثبت‌نام دریافت سهام عدالت نباید مراجعه کند و هیچ مبلغی را نباید در این خصوص پرداخت کند.

این دستیار ویژه ادامه داد: برای واریز سود سهام عدالت، هیچ ثبت‌نامی نباید توسط دارندگان سهام عدالت صورت گیرد و این دسته از افراد نباید به هیچ سایتی مراجعه کنند و لزومی ندارد مبلغی را هم در این زمینه پرداخت کنند. سود سهام عدالت به همان شماره شبای بانکی که پیش‌تر معرفی کرده‌اند، واریز خواهد شد.

به گفته حاجی‌وند، دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام جهت دریافت سود سهام عدالت، کلاهبرداری است و روی هیچ لینکی کلیک نشود. چرا که​ ممکن است اطلاعات توسط کلاهبرداران هک شود. افراد می‌توانند خبرهای رسمی سهام عدالت را از مبادی رسمی مانند خبرگزاری‌ها، سایت شرکت سپرده‌گذاری و سامانه سهام عدالت پیگیری کنند.

نویسنده : مانا بورس ( تیم تحلیلی بورسی ) 04 تیر 1402
لوگو فوتر